بازدید معاون دادستان کل کشور از پارکینگ مبارزه با مواد مخدر و مرکز ترک اعتیاد بیرجند

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، علی جمادی معاون مبارزه با قاچاق دادستان کل کشور به همراه حجت الاسلام و المسلمین نسائی داستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پارکینگ قرار گرفت..

در این برنامه دکتر جمادی معاون دادستان کل کشور از نزدیک وضعیت و شرایط موجود در پارکینگ خودروها و همچنین موتورهای توقیفی را مورد بررسی نظارت قرار دادند.

به گزارش امیدرسان، در این پارکینگ در حال حاضر بیش از یک هزار و ششصد دستگاه خودرو توقیف شده است که برای تعداد ۳۷۱ دستگاه حکم قضایی مصادره به نفع دولت صادر شده است.

قابل ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷۱۰ دستگاه خودرو در مزایده‌های مختلف به فروش رسیده است و تا پایان سال نیز دو مزایده دیگر برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، در ادامه سفر علی جمادی معاون مبارزه با قاچاق دادستانی کل کشور به استان خراسان جنوبی، وی از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در حال احداث بانوان بیرجند و همچنین از ایست و بازرسی علی آباد بازدید و در جریان آخرین اقدامات و وضعیت آنان قرار گرفت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا