خبر خوب اجتماعی: اعطای تسهیلات ویژه خرید موتورسیکلت برقی

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، جزئیات ورود موتورسیکلت‌های برقی و حمل و نقل بار را توضیح داد.

پوریا علیمردانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شهرداری تهران به منظور بهبود و ساماندهی حمل و نقل عمومی، به برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل و موتورسیکلت‌های کار پرداخته و طرحی برای جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با مدل‌های برقی را در دستور کار قرار داده است.

این طرح از طریق شبکه سوآپ با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت و ارائه امکاناتی برای حذف هزینه خرید باطری اجرا خواهد شد.

علاقمندان پس از ثبت نام و اعلام شرایط، با اسقاط موتورسیکلت فرسوده خود و دریافت تسهیلات با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، می‌توانند در اقساط ۶۰ ماهه، به مالکیت موتورسیکلت برقی برسند

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران اعلام کرد: در مرحله اول از میان افرادی که ثبت نام کرده‌اند، قرعه‌کشی انجام می‌شود و به ۲۵۰۰ نفر اولویت داده می‌شود تا بسته حمایتی از شهرداری دریافت کنند.

این افراد با اسقاط خودرو و دریافت تسهیلات، موتورسیکلت برقی به مالکیت خود درآورند.

ارزش این موتورسیکلت‌ها حدود ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است و برای خرید آنها وامی به مبلغ ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای دریافت این وام نیازی به ضامن ندارند.

وی افزود: باطری موتورهای برقی به صورت سوآپ شارژ می‌شود و هزینه‌ای برای متقاضیان درخصوص باطری پرداخت نمی‌شود.

این موتورسیکلت‌ها با قابلیت پیمایش ۸۰ تا ۱۱۰ کیلومتر و ظرفیت حمل بار، می‌توانند وزن ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم و پیمایش در شیب ۳۰ درجه را تحمل کنند.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا