خبر خوب سیاسی: در دولت سیزدهم ارتباط ایران با همسایگان رشد چشم‌گیری داشته است

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، رئیس جمهور کشورمان امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به سیاست. دولتش در توسعه روابط با همسایگان بیان کرد: ارتباط با همسایگان در کنار این موضوع (برجام) دنبال شد و. در این حوزه موفق شدیم و همچنین ارتباط با کشورهای اسلامی را که دچار وقفه و مشکل شده بود، احیا کردیم.

رشد 14 درصدی ارتباطات تجاری با همسایگان

رئیس جمهور از رشد ۱۴ درصدی ارتباطات تجاری با همسایگان خبر داد و گفت: دولت سیزدهم ارتباط با کشورهای همسو را دنبال کرد و به دنبال آن سطح روابط اقتصادی، سیاسی و تجاری ایران با کشورهای همسایه و همسو بسیار متفاوت شد.

خبر خوب دیگر اینکه: به زودی جشن خودکفایی در تولید کاغذ خواهیم داشت

آیت الله رئیسی اضافه کرد: در ارتباطات تجاری با منطقه معلوم شد که ظرفیت‌های زیادی در این کشور وجود دارد و طی برقراری ارتباط با آفریقا، آمریکای لاتین و بسیاری از کشورهای آسیایی، فعال شدن در اتحادیه اوراسیا، با عضویت در شانگهای، عضویت اخیر در بریکس معلوم شد که ایران اسلامی ظرفیت و جایگاه دارد ‌و دشمن در سیاست منزوی کردن ایران اسلامی موفق نشد.

رئیس جمهور ادامه داد: هم وضعیت سیاسی و هم وضعیت اقتصادی نشانگر این است که دشمن در راهبرد خودش موفق نشد و شکست خورد.

خبر خوب از یک ابرشاهکار: این تحریم های آمریکایی پس کجاست+ فیلم

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است، خاطر نشان کرد: به یاد دارید که هنوز چند ماهی از روی کار آمدن دولت سیزدهم نگذشته بود که یک حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها سراسر کشور صورت گرفت.

دشمنان تلاش کردند مردم را عصبانی کنند اما مردم بسیار هوشیارانه و با بصیرت کار را دنبال کردند و دشمن را ناکام گذاشتند. دشمن هم متوجه شد که مردم با دولت همراهند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا